وب98

  • ۰
  • ۰

طرح دستگاه تولید انرژی پاک و رایگان برق با آب

در این دستگاه با پمپ آب , بطری لیتیومی و آب توربین ژنراتور با سرعت میچرخد و انرژی برق تولید می شود

برای مشاهده تصویر طرح این دستگاه به ادامه مطلب بروید

در این دستگاه با پمپ آب , بطری لیتیومی و آب , توربین ژنراتور با سرعت میچرخد و انرژی برق تولید می شود.

این طرح دستگاه تولید انرژی پاک و رایگان برق با آب است با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به استفاده از سوختهای فسیلی نیست و آلودگی محیط زیست ناشی از مصرف سوختهای فسیلی کاملا برطرف میشود و مردم با استفاده از این دستگاه برای انرژی هزینه ای پرداخت نمیکنند.

وسایل مورد نیاز برای ساخت این دستگاه

چهار ژنراتور , البته با سه ژنراتور هم برق تولید میشود ولی برای تولید بیشتر برق چهار ژنراتور لازم است . دو پمپ آب , سیم برق , یک بطری لیتیومی که همزمان هم شارژ میشود و هم به پمپ آب انرژی برق میرساند و یک محفظه سر پوشیده شیشه ای به شکل دایره و نشکن (شیشه سکوریت).

توضیح طرز کار دستگاه

هدف ما از ساخت این دستگاه تولید انرژی برق منازل , کارخانه ها , ماشین , هواپیما و هر وسیله ای که برای کار کردن نیاز به انرژی دارد است.

 برای شروع کار دستگاه اول بطری باید شارژ و بعد به دستگاه وصل شود. بعد از همان شارژ اول بطری , دیگه نیازی به شارژ مجدد نیست بطری همیشه با انرژی ژنراتور شارژ میشود و همزمان که شارژ میشود به پمپ آب هم برق رسانی میکند.علت اینکه درطرح این دستگاه دو پمپ آب کشیدم به دلیل این است که آب با فشار و با سرعت بیشتری به جریان درآید و توربین ژنراتور سریعتر بچرخد تا دستگاه بخوبی کار کند و ژنراتور تا حد کامل انرژی برق تولید کند البته فکر میکنم با یک پمپ آب هم کاملا برق تولید میشود باید امتحان کنید اگر یک پمپ کافی نبود همانطور که در تصویر مشاهده میکنید پمپ دیگری در دستگاه بزارید تا دستگاه بدرستی کار کند و انرژی برق بصورت کامل تولید شود.

حتما برای شما این سوال پیش آمد که آیا آب از محفظه خارج نمیشود؟ به دلیل اینکه محفظه کاملا سرپوشیده است و تمام نقاط محفظه که برای قرار گرفتن پمپ آب و توربین ژنراتور در آن بریده شد کاملا بسته میشود به همین دلیل وقتی که دستگاه کار میکند چون نقاط بریده شده کاملا بسته شده است حتی یک قطره آب هم از محفظه بیرون نمیریزد. البته میتوانید از محفظه غیر شیشه ای هم استفاده کنید ولی برای کارکرد بهتر دستگاه بهتراست محفظه دستگاه شیشه ای و نشکن باشد.

دستگاه تولید انرژی پاک و رایگان برق با آب

برای مشاهده این تصویر در اندازه بزرگ رو لینک زیر کلیک کنید

http://bayanbox.ir/view/7902950265222098274/Untitledwh.png

  • ۹۵/۰۴/۰۶

نظرات (۱)

یاحق

خداا رفتگانت را بیامورزد
بنده این طرح را 50سال پییش که در روستائی درست شده بوددرا چند سال پیش دیدم که اسیاب ابی نام داشت که یک توربین  المانی اب یک حوضه چه را میچرخاند  هم برق تولید میکرد وهم سنگ اسیاب را میچرخاند  ولی بعدا که برق شهری  دولتی راهی روستاها شد ان را رها کردند ویررانه شدد  فرزندان  صاحب ان اسیاب تعریف می کرردند که چندد خانووار را برق میدادیم ولی مردم درنگهداری تجهیزات کمک نکردند وبه مرور  از کار افتاد 
منظور م این است که این طرح شما چیز جدیدی نیست که بشودد روی ان حساب باز کرد چون مقرون به صرففه نیست مگر اینکه درافریقا وافغانستان ودورافتاده ترین مناطق صعب البور باشی که چنین کاری را انجام بدهی وان هم اگر نیازی به برق باشد 
وبلاگ خوبی داری موفق باشید 
بدرود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی